اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 15:28   |   کد مطلب: 14235
فرمانده انتظامی استان خبر داد:
کشف بیش از 140 کيلوگرم مواد مخدر در استان همدان
فرمانده انتظامي استان همدان گفت: در پي انجام کارهاي اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بيش از 145 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.
کشف بیش از 140 کيلوگرم مواد مخدر در استان همدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجي محمد مهديان نسب اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام کارهاي اطلاعاتي چند ماهه افرادي را که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در اوزان بالا فعاليت مي کردند را شناسايي و طي سه عمليات جدا گانه آنان را دستگير کردند.

وي گفت: در يکي از اين عمليات ها که به صورت مشترک با فرماندهي انتظامي غرب تهران انجام  شد، ماموران موفق شدند ضمن توقيف يک دستگاه خودرو مقدار 98 کيلو ترياک را کشف و دو نفر قاچاقيچي را دستگير نمايند.

مهدیان نسب اظهار کرد: طي عمليات ديگري که در شهرستان ملاير انجام شد، پس از توقيف يک دستگاه خودرو و دستگيري يک قاچاقچي حرفه اي، مقدار 40 کيلوگرم ترياک کشف شد.

وی افزود: در عمليات سوم نيز که در شهرستان نهاوند انجام شد مقدار 5/7 کيلوگرم ترياک کشف، دو نفر متهم دستگير و دو دستگاه خودرو توقيف شد .

فرمانده انتظامي استان همدان گفت: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگرد هاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود مرسوم بوده که هوشياري و هوشمندي پليس در شناسائي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد قابل تقدير مي باشد .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان