اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 17:49   |   کد مطلب: 14206
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد:
سارقان حرفه ای تحت تعقیب در تور پلیس همدان گرفتار شدند
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با اقدام به هنگام ماموران انتظامی شهرستان همدان تیم سه نفره سارقان داخل خودرو دستگیر شدند.
سارقان حرفه ای تحت تعقیب در تور پلیس همدان گرفتار شدند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رسول مرادی اظهار داشت: ماموران گشتی کلانتری 11 شکریه حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر همدان به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید که بین خودروهای پارک شده در محل متوقف بودند، مشکوک شدند که به منظور بررسی بیشتر نزدیک خودرو مذکور شدند که راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

وی گفت: در استعلام به عمل آمده از شماره خودروی افراد مذکور  مشخص شد که سرنشینان این خودرو به علت سرقت های متعدد تحت تعقیب ماموران می باشند و اقدام به هنگام ماموران کلانتری 11 طی یک عملیات تعقیب و گریز در نهایت در پی انجام شگردهای خاص پلیسی منجر به متوقف کردن خودروی مذکور شد.

مرادی اظهار کرد: پس از توقیف خودوری فوق الذکر  هر سه سرنشین خودرو دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از داخل خودرو اموالی از قبیل یک عدد ساب، یک عدد امپلی فایر دو عدد باند خربزه ای، سه عدد تقویتی ضبط یک حلقه زاپاس خودروی اضافی، ادوات سرقت از قبیل پیچ گوشتی چهار سوئی کوچک ،سیم و یک قبضه سلاح سرد چاقو به همراه مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان