اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 17:41   |   کد مطلب: 14202
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی انجام کار های اطلاعاتی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در 48 ساعته گذشته مقدار 54 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
کشف بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان در همدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی چند ماهه تعدادی از افراد که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در اوزان بالا فعالیت می کردند، را شناسایی و مطلع شدند که پس از تهیه مواد مخدر از استان های جنوبی، در حال انتقال آن به استان همدان می باشند.

وی گفت: در همین راستا ماموران این پلیس با استفاده از چند تیم عملیاتی در ورودی شهرستان نهاوند اقدام به اجرای تور ایست و بازرسی کردند.

مهدیان نسب اظهار کرد: نامبردگان و خودرویشان در یکی از ورودی های شهرستان مذکور رویت و متوقف شدند که در بازرسی صورت گرفته مقدار 54 کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به این که در این عملیات دو نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو سنگین توقیف شد اظهار داشت: استفاده قاچاقچیان از شیوه و شگرد های پیچیده جهت دسترسی به اهداف پلید خود مرسوم بوده که هوشیاری و هوشمندی پلیس در شناسائی و برخورد قاطع با این دسته از افراد قابل تقدیر می باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان