اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 17:26   |   کد مطلب: 14196
فرمانده انتظامی استان همدان در همایش همیاران ترافیک و راهوران محله گفت: امنیت مطلوب در سایه همدلی و همزبانی مردم با پلیس محقق می شود .
امنیت مطلوب جامعه در سایه همدلی و همزبانی مردم با پلیس محقق می شود

به گزارش صبح الوند، همایش همیاران ترافیک و راهوران محله، به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا با حضور مسوولان و متولیان امر ترافیک و جمعی از مسوولان، فرماندهان و مدیران ارشد انتظامی استان در سالن انقلاب برگزار شد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در این همایش با اشاره به 18 اولویت انتظامی استان در حوزه انجام ماموریت ها گفت: چهار اولویت اساسی به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان در سال جاری قرار دارد که ارتقاء فرهنگ ترافیک و رویکرد بهبود وضعیت ترافیکی از مهمترین این اولویت هاست.

وی از تعامل و همکاری مسوولان و متولیان امر ترافیک با انتظامی استان تقدیر کرد و گفت: بافت شهر همدان به لحاظ قدمت و شرایط خاص از حجم بار ترافیکی برخوردار است که اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای شهر همدان تا حدی باعث شده که از این حجمه در سال های اخیر کاسته شود.

مهدیان نسب از توقیف و اعمال قانون یک هزار و 800 دستگاه خودرو در بلوار ارم، بلوار کولاب و محور گنجنامه در سال جاری خبر داد و گفت: علیرغم اعمال قانون توسط پلیس در این محورها بازهم شاهد بروز تصادفات دلخراشی در این مناطق هستیم که می طلبد دوربین های کنترل سرعت تصادفات بیشتری در این مناطق اعمال شود.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه امنیت مطلوب را در سایه همدلی و همزبانی مردم در کنار اقتدار پلیس دانست و اظهار داشت: در راستای فرهنگ سازی کارشناس های پلیس 14 اولویت آموزش همگانی را در جامعه هدف به مخاطبان آموزش می دهند که این آموزش ها نقش تاثیر گذاری را در کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیک در سطح جامعه به همراه دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان