اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 12:43   |   کد مطلب: 14138
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري 29 نفر متهم در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
دستگيري 29 متهم در همدان

به گزارش صبح الوند، "سرهنگ رسول مرادي" گفت: با اجراي طرح هاي مختلف امنيت اجتماعي درمحله هاي جرم خيزشهرستان و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز، پاکسازي تفرجگاه ها، شناسايي و برخورد با مجرمان، دردستورکار قرارگرفت.

 وي در ادامه با بيان اين که طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با حضور عوامل انتظامي به مرحله اجراء گذاشته شد افزود: در اين طرح 4 نفر سارق، 2 نفر ازخرده فروشان مواد مخدر و 23 نفر معتاد ولگرد دستگير و 220 گرم انواع مواد مخدر به همراه تعدادي اقلام ضدفرهنگي کشف شد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در ادامه طرح 76 دستگاه موتورسيکلت و 22 دستگاه خودروي متخلف توقيف و روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان ادامه داد: از اولويت هاي پليس ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، جمع آوري معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خياباني در جهت آسايش و روحي و رواني مردم بوده که به طور جد در دستورکار پليس قرار گرفته است.

 اين مقام مسئول با ارزيابي مثبت از بازخورد طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي تاکيدکرد: ايجاد جو رواني امنيت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضايي و انتظامي است که در اين ميان نيروي انتظامي همواره پيش قراول تامين امنيت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمينه ها برخورد قانوني دارد که نتيجه آن را در افزايش سطح رضايت شهروندان مي توان ديد.

سرهنگ مرادي در پايان با قدرداني از همكاري خوب مردم با پليس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان