اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 12:25   |   کد مطلب: 14133
ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پي انجام کار هاي اطلاعاتي مقدار 60 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.
کشف 60 کيلوگرم ترياک در استان همدان

به گزارش صبح الوند، سردار "حاجي محمد مهديان نسب" فرمانده انتظامي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهاي اطلاعاتي چند ماهه دو نفر از افرادي را که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در اوزان بالا فعاليت داشتند را شناسايي و دستگيري آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: در ادامه تحقيقات به عمل آمده، ماموران مطلع شدند که افراد مذکور مواد مخدر خود را از استان هاي جنوبي تهيه و در حال انتقال آن به همدان مي باشند که در اين راستا چند تيم عملياتي ايست و بازرسي در ورودي استان  همدان مستقر شدند.

اين مقام ارشد انتظامي استان در ادامه بيان داشت: پس از گذشت ساعتي از استقرار نيروها، در محور ورودي شهرستان نهاوند نامبردگان و خودروهاي سواريشان رويت و طي يک عمليات ويژه پليسي متوقف شدند که در بازرسي به عمل آمده از خودروها مقدار 60کيلوگرم ترياک کشف و در اين رابطه دو نفر قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان اعتياد را تزريق مرگ در شريان هاي جامعه است و موجبات بر باد دادن ثروت هاي ملي يک کشور  عنوان و خاطر نشان کرد: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگرد هاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود مرسوم بوده که هوشياري و هوشمندي پليس در شناسائي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد قابل تقدير مي باشد .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان