اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 12:19   |   کد مطلب: 14131
فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" همدان از دستگيري سارق منزل با 17 فقره سرقت و اعتراف وي به يک فقره قتل چندين ساله در شهرستان تويسرکان خبر داد.
دستگيري سارق منزل پرده از راز قتل چندين ساله برداشت

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "محمد معصومي" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان تويسرکان با روشي خاص، موضوع بصورت ويژه در دستور کار مأموران پليس اگاهي قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان گفت: :مأموران انتظامي با تحقيقات و پيگيري هاي به عمل آمده و با استفاده از روش هاي خاص پليسي و تلاش هاي شبانه روزي خود در نهايت موفق به شناسايي سارق شدند و با هماهنگي مقام قضايي و کسب مجوز قانوني در يک عمليات غافلگيرانه وارد مخفيگاه وي در يکي از شهرستان هاي همجوار شده و طي يک عمليات غافلگيرانه نامبرده را دستگير و جهت بررسي و بازجويي بيشتر به اداره پليس منتقل کردند.

سرهنگ معصومي ادامه داد: متهم دستگير شده مورد بازجويي تخصصي پليسي قرار گرفت که صراحتاً به 17 فقره سرقت منزل در شهرستان تويسرکان با آدرسهاي مشخص و7 فقره سرقت ديگر تحت پوشش ماموران نيروي انتظامي در استان البرز ، شهرستان طالقان و صفا دشت و يک فقره قتل عمد در تابستان سال 93 گذشته در شهرستان نهاوند و در حين کف زني معترف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در خصوص چگونگي پرونده قتل گفت: سارق با همدستي يکي از دوستانش که هم اکنون در زندان مي باشد در شهرستان نهاوند با يک دستگاه پرايد در حين کف زني از شخصي بوده که وقتي مقتول متوجه سرقت پولهايش مي شود به قصد پس گرفتن پولها، خود را به درب خودرو سارق آويزان و توسط سارقان حدود 300 متر بر روي زمين کشانده مي شود که در نهايت با سر به زمين برخورد مي کند که پس از چند روز بستري شدن در بيمارستان بر اثر عارضه مغزي فوت مي کند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در پي اعتراف به قتل توسط سارق دستگير شده، همدست وي نيز که قبلا دستگير و در زندان مي باشد، تحت بازجويي قرار گرفت که در نهايت وي نيز به قتل با همدستي سارق اعتراف و راز اين قتل چندين ساله برملا شد.

سرهنگ محمد معصومي در خاتمه ضمن تاکيد بر رعايت شهروندان به توصيه ها و هشدارهاي پليسي گفت: با توجه به اينکه اکثر سرقت هاي منزل در اثر سهل انگاري و عدم توجه به نکات ايمني راه هاي ورود به منزل اتفاق مي افتد، ضمن استحکام حفاظ مناسب منزل خود، از نگهداري هرگونه اشياء گرانب ها و طلاجات و زيور آلات و وجه نقد در داخل منزل خوداري و اموال قيمتي خود را در داخل گاوصندوق مطمئن و ايمن قرار داده و در هنگام خروج ازمنزل افراد مطمئني را جهت سرکشي از منزل خود مدنظر و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز 110 در ميان بگذاريد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان