اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 12:06   |   کد مطلب: 14126
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از توقيف پنج محموله گمرکي قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
توقيف 5 محموله گمرکي قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال در بهار

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفتماموران مستقر در محورهاي ورودي شهرستان بهار در حين انجام وظيفه 5 دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق که قصد عبور از اين شهرستان به سمت استان هاي مرکزي کشور را داشتند توقيف کردند.

وي افزود: طي عمليات هاي ياد شده 4 دستگاه خودرو پژو 405 و يک دستگاه خودرو سمند متوقف شد که در بازرسي هاي صورت گرفته از خودروهاي مذکور 180 عدد قابلمه آگرين نسوز، 86 ثوب انواع البسه، 50 تخته پتو و انواع لوازم آرايشي و شش دستگاه تلويزيون ال اي دي قاچاق کشف شد.  

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: 5 دستگاه خودرو توقيف شده روانه پارکينگ و تعداد 7 نفر که در اين خصوص دستگير شده بودند پس از تکميل پرونده و اخذ نظريه و تاييد گمرک استان در قاچاق بودن کالاهاي حمل شده و ارزش گذاري جمعاً به مبلغ 400 ميليون ، جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و برخورد قانوني از سوي آن مرجع  با نامبرگان صورت گرفت. 

سرهنگ " باقري" در خاتمه و در توصيه به افرادي که قصد وارد شدن به عرصه تجارت سياه (قاچاق کالا) دارند عنوان کرد: قاچاق کالا خود خواهي فردي است که زيان اين خود خواهي فردي را بايد جامعه با از دست دادن ظرفيت هاي توليدي پرداخت نمايد لذا توصيه مي شود در اين مسير که از دور همچون سرابي بيش نيست و هيچ منفعتي نه شرعا و نه عقلا به صاحبان اين تجارت سياه نمي رساند، وارد نشوند.

وي ازمردم عزيز خواستار مشارکت در ايجاد امنيت و احساس مسئوليت در قبال مسائل پيش رو با تماس به موقع به سامانه فوريت هاي پليسي 110 شد و با معرفي شماره تماس 197 و 116 آمادگي فرماندهي انتظامي شهرستان بهار را جهت دريافت هرگونه پيشنهاد، انتقادو شکايات اعلام کرد. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان