اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 12:04   |   کد مطلب: 14125
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از دستگيري 5 نفر سارق حرفه اي در اين شهرستان خبر داد.
دستگيري 5 سارق حرفه اي در بهار

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: با تلاش و زحمات پليس شهرستان بهار، سارق حرفه اي که زنان مسافر و تنها را سوار مي کرد و در طول مسير با تهديد چاقو اقدام به سرقت طلا و زيورآلات اين زنان مي نمود، با شگرد هاي پليس آگاهي شهرستان بهار در چنگال قانون گرفتار شد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: در پي شکايت فردي طي هفته گذشته مبني بر به سرقت رفتن طلا و زيورآلاتش در مسير استان همجوار منتهي به شهرستان بهار توسط يک راننده با تهديد چاقو، سريعاً دستور دستگيري اين سارق در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش اين پليس طي روز گذشته فرد سارق حرفه اي و سابقه دار شناسائي و دستگير شد که پس از دستگيري علاوه بر اعتراف به بزه ارتکابي به يک فقره سرقت ديگر مشابه با اين سرقت اعتراف کرد و پس از معرفي به مرجع قضايي شهرستان روانه زندان شد.

اين مقام انتظامي در ادامه دستگيري يک نفر  سارق موتور سيکلت، دو نفر سارق خودرو و يک نفر سارق ابزارآلات کشاورزي را از ديگر اقدامات اين پليس طي 24 ساعت گذشته عنوان کرد.

سرهنگ باقري با اشاره به نوع سرقت ها و در توصيه هاي پليسي به مردم عزيز عنوان داشت:

- مسافران مسير هاي بين شهري و درون شهري هرگز براي سفر خود، خودرو هاي ناشناس و شخصي را انتخاب نکنند و با استفاده از خودروهاي ناوگان مسافربري مجاز، مسافرت نمايند تا در اين راستا مشکلي خود و خانواده را تهديد ننمايد.  

- استفاده از قفل هاي فرمان و پدال، دزدگير و پارک نمودن خودرو و موتورسيکلت در مکان هاي امن، از مهمترين و ابتدائي ترين روش هاي پيشگيري از سرقت وسائط نقليه است که متاسفانه همين را هم برخي از شهروندان عزيز رعايت ننموده و دست سارقان را در ارتکاب به پديده شوم سرقت باز مي نمايند. 

- با توجه به اتمام فصل کشاورزي و برداشت محصولات از زمين هاي کشاورزي، کشاورزان بايد با جمع آوري به موقع ابزارآلات در زمين هاي کشاورزي، پليس را در پيشگيري از اين گونه سرقت ها ياري کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار درخاتمه خواستار مشارکت مردم در ايجاد امنيت و احساس مسئوليت در قبال مسائلي پيش رو با تماس به موقع با سامانه فوريت هاي پليسي 110 شد و با معرفي شماره تماس 197 و 116 آمادگي فرماندهي انتظامي شهرستان بهار را جهت دريافت هرگونه پيشنهاد، انتقادو شکايات اعلام کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان