اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مهر 1394 - 10:30   |   کد مطلب: 14080
امام جمعه موقت همدان خطاب به همه دشمنان ایران اسلامی گفت: ملت ما ملت شجاع، استوار، بصیر، بیدار،‌ عاقل و حکیمی است و همچنان پای عهد خود با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند..
ملت غیور ایران بصیر، حکیم و بیدار است

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام سید هاشم موسوی اطهر در خطبه های نماز پرشکوه عید سعید قربان که در مسجد جامع همدان برگزار شد، اظهار داشت: عید سعید قربان یکی از مهمترین اعیاد اسلامی جهان اسلام و عید بندگی، عبودیت و وحدت بین مسلمانان و امت اسلامی است.

وی گفت: عید قربان روز غلبه بر همه تمایلات نفسانی، رهایی از اسارت نفس سرکش و شکوفایی ایمان به خداوند متعال است و از مهمترین اعیاد مسلمانان محسوب می شود. 

موسوی اطهر اظهار کرد: بر اساس احادیث و آیات بسیار هر روزی که انسان در آن مرتکب گناه و معصیت نشود عید است.

وی با اشاره به الطاف و نعمت های الهی که به ملت ایران عطا شده است، افزود: انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) از مهم ترین این الطاف هستند. 

امام جمعه موقت همدان گفت: همه ما با باید قدردان این نعمت های بزرگ الهی باشیم.

وی سپس با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت های بی نظیر رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز ملت ایران، حاصل معرفت ملت ایران ، شهدا، جانبازان و صبر و استقامت آزادگان عزیز است.

موسوی اطهر خطاب به همه دشمنان ایران اسلامی گفت: ملت ما ملت شجاع، استوار، بصیر، بیدار،‌ عاقل و حکیمی است و همچنان پای عهد خود با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب و ملت شجاع ایران هرگز اجازه نمی دهند که دشمنان و استکبار جهانی در تصمیم گیری های آنها نفوذ پیدا کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان