اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 11:32   |   کد مطلب: 14079
فرمانده انتظامی فامنین خبر داد:
دستگیری معتادان و فروشندگان مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان "فامنین" همدان از اجرای طرح پاکسازی مناطق الوده به مواد مخدر و دستگیری 16 نفر در این رابطه خبر داد.
دستگیری معتادان و فروشندگان مواد مخدر

به گزارش صبح الوند، سرهنگ نوری اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ودستگیری خرده فروشان مواد مخدر وجمع آوری معتادین تابلو این فرماندهی انتظامی اقدام به  اجرای طرح پاکسازی در مناطق آلوده شهرستان کرد.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس اجرای طرح در این مقطع زمانی لازم وضروری به نظرمی رسید، لذا درجهت ایجاد بستر امنیت وارامش و پاک نمودن چهره شهر از معتادان و فروشندگان مواد مخدر این انتظامی با بکارگیری کارکنان مبارزه با مواد مخدر و سایر یگان های عملیاتی اقدام به اجرای طرح مبارزه با فروشندگان مواد مخدر ومعتادان پرخطر نمود.

نوری با اشاره به بازتاب مثبت اجرای موفقیت آمیز این طرح در سطح شهر اظهار  کرد: درنتیجه این طرح 5 نفرمعتاد پرخطر و 11 نفر خرده فروش مواد مخدردستگیر و 648گرم تریاک، 29 گرم شیشه و مقادیری هروئین، گراس و سوخته تریاک کشف شد.

وی افزود: همکاری مردم پلیس می تواند کمک خوبی در جهت مبارزه با سوداگران مرگ وفروشندگان مواد باشد و سامانه 110فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین بصورت 24ساعته آماده دریافت گزارشات و اخبار شهروندان درتمامی زمینه ها می باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان