اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 10:28   |   کد مطلب: 14063
رییس پلیس آگاهی استان همدان از توقیف 6 محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 570 میلیون ریال در محورهای همدان خبر داد.
توقیف بیش از 2 میلیارد کالای قاچاق در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "رضا زارعی" با بیان این مطلب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان  با تشدید اقدامات اطلاعاتی و کنترلی در محورهای مواصلاتی استان و همچنین ایستگاه بازرسی شهید زارعی و کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف 6 محموله کالای قاچاق طی 48 ساعت گذشته شدند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدانحین کنترل خودروهای عبوری طی 48 ساعت گذشته به 6 دستگاه خودرو که از محورهای مواصلاتی همدان عبور می کردند را توقیف و اقدام به بررسی بار آنها کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این شش عملیات یک دستگاه اتوبوس مسافربری، 3 دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه کامیون ایسوز و یک دستگاه کامیون کفی جرثقیل دار هیوندای که از استان های همجوار به مقصد همدان و یا استان های مرکزی در حرکت بودند، متوقف شدند.   

سرهنگ زارعی بیان داشت: در بازرسی های فنی صورت گرفته از خودروهای مذکور 600 لیتر سوخت مازاد، پنج دستگاه لوازم خانگی، 210 کیلوگرم البسه های خارجی مستعمل، دو هزار و 500 کیلو گرم مغز بادام  و مقدار 780 کیلوگرم گردو و همچنین یک دستگاه خودرو سواری شاسی بلند خارجی قاچاق کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که طی این عملیات ها 10 نفر قاچاقچی دستگیر شد، خاطرنشان ساخت: ارزش کالاهای کشف شده بیش از 2 میلیارد و 570 میلیون ریال برآورد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان