اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 14062
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد:
کشف 10 کیلوگرم تریاک در شهر همدان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در پی انجام کار های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
کشف 10 کیلوگرم تریاک در شهر همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ هادی قزوینه ای گفت: ماموران این پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی چند ماهه فردی را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در اوزان بالا فعالیت می کرد را شناسایی کردند و در این راستا مطلع شدند که نامبرده قصد جابجایی یک محموله تریاک را دارد.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم این خبر اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در ورودی های شهر همدان کردند و ساعتی پس از حضور ماموران اتومبیل نامبرده در یکی از محورهای همدان مشاهده شد که تیم عملیاتی پلیس با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند خودرو مذکور را متوقف کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اعلام داشت: استفاده قاچاقچیان از شیوه و شگرد های پیچیده جهت دسترسی به اهداف پلید خود مرسوم بوده که هوشیاری و هوشمندی پلیس در شناسائی و برخورد قاطع با این دسته از افراد قابل تقدیر می باشد .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان