اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 8:57   |   کد مطلب: 14061
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در عملیاتی غافلگیرانه ماموران پلیس آگاهی استان همدان یک نفر سارق حرفه ای را دستگیر و 29 دستگاه کنتور برق خانگی سرقتی در بازرسی از مخفیگاه نامبرده کشف کردند.
دستگیری سارق کنتورهای برق ساختمان های نیمه کاره همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی خبری مبنی براینکه شخصی  در امر سرقت تجهیزات برقی در سطح شهر همدان فعالیت می کند،  شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مرجع  قضایی منزل نامبرده را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه بازرسی به عمل آمده تعداد 29دستگاه کنتور برق خانگی در مارک های مختلف کشف و متهم نیز طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: پس از انتقال متهم به اداره پلیس، در بازجوئی های اولیه نامبرده به بزه انتسابی خود معترف شد و در ادامه رسیدگی به پرونده ضمن دعوت از نماینده حقوقی و کارشناس اداره برق شهرستان از اموال مکشوفه بازدید شد که مشخص شد  اموال فوق از ساختمان های نیمه کاره به سرقت رفته است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در خاتمه اذعان داشت: با توجه به نظریه  کارشناسان اداره برق پرونده ای در این راستا تشکیل و به همراه متهم مذکور به دادسرا ارسال شد که متهم از آنطریق با قرار موقت روانه زندان شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان