اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 10:13   |   کد مطلب: 14059
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از توقیف 39 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
توقیف 39 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رسول مرادی گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان طی 24 ساعت گذشته در شهرستان همدان به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر همدان، ماموران انتظامی 2 نفر سارق، یک نفر خرده فروش مواد مخدر، 14 نفر معتاد ولگرد را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی اذعان داشت: طی این مدت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر همدان نیز در دستور کار قرار داشت که کشف 135  گرم انواع مواد مخدر و 380 حبه قرص مخدر متادون از جمله دستاوردهای آن بود.

این مقام انتظامی گفت: توقیف 7 دستگاه خودرو و 32 دستگاه موتورسیکلت متخلف حین تردد در شهر و انتقال آنها به پارکینگ از دیگر نتایج این طرح یک روزه بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان تصریح کرد: پلیس همدان همچنان انجام طرح های مقطعی را با هدف گذاری های مشخص به صورت مستمر ادامه داده و در این مسیر به صورت مقتدرانه و قانونی با متخلفان و ناامن کنندگان جامعه برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان