اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مهر 1394 - 10:09   |   کد مطلب: 14057
فرمانده انتظامی استان خبر داد:
کشف بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی انجام کار های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در 24 ساعته گذشته مقدار 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
کشف بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر در همدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی چند ماهه اعضای یک باند تهیه  و توزیع مواد مخدر در اوزان بالا را شناسایی کردند.

وی گفت: در ادامه تحقیقات به عمل آمده مشخص شد نامبردگان پس از تهیه مواد مخدر از استان های جنوبی، در حال انتقال آن به همدان می باشند که با استفاده از چند تیم عملیاتی تور ایست بازرسی در ورودی شهرستان نهاوند انجام شد که قاچاقچیان و خودروهای سواریشان در یکی از ورودی ها رویت و متوقف شدند.

مهدیان نسب اظهار کرد: در بازرسی یه عمل آمده از دو دستگاه خودروی توقیف شده مقدار 50 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه  سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه افزود: استفاده قاچاقچیان از شیوه و شگرد های پیچیده جهت دسترسی به اهداف پلید خود مرسوم بوده که هوشیاری و هوشمندی پلیس در شناسائی و برخورد قاطع با این دسته از افراد قابل تقدیر می باشد .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان