اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. شهريور 1394 - 15:22   |   کد مطلب: 14034
فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" از توقيف 344 دستگاه موتورسيکلت و 102 دستگاه خودرو در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد.
توقيف 446 وسيله نقليه متخلف در تويسرکان

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "محمد معصومي"  در خصوص اجراي طرح منطقه اي در سطح حوزه شهرستان تويسرکان با استفاده از توان کوپ و يگان امداد گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح حوزه استحفاظي شهرستان تويسرکان  با بکارگيري کليه عوامل پليس هاي تخصصي، يگان امداد و عوامل کلانتري و پاسگاه به منظور پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز و انجام اقدامات پيشگيرانه و برخورد با هنجارشکنان و ناامن کردن محيطبراي مجرمين در دو هفته گذشته  به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: عوامل گشت تخصصي فعال در سطح حوزه، با انجام شگردهاي اطلاعاتي و همچنين اقدامات گسترده مراقبتي ضمن پيشگيري از وقوع سرقت تعداد 6نفر سارق موتورسيکلت و داخل خودرو را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير و 3 دستگاه موتورسيکلت مسروقه را نيز کشف کردند.

اين مقام انتظامي گفت: در ادامه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با تلاش همه همکاران در قسمتهاي مختلف موضوع برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادين تابلو و متجاهر نيز در دستور کار پليس قرار گرفت که در اين راستا نيز تعداد 9 نفر خرده فروش مواد مخدر و 3 نفر قاچاقچي مواد و 23 نفر معتاد متجاهر از محله هاي جرم خيز سطح حوزه شناسايي و دستگير شدند که مقادير قابل توجهي انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ محمد معصومي در ادامه بيان داشت: در راستاي برقراري نظم و امنيت عمومي و ترافيکي و به منظور ارتقاء فرهنگ راهنمايي و رانندگي در سطح شهرستان ،طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت برخورد با موتورسيکلت سواران و رانندگان متخلف و

 

هنجار شکن نيز از شاخص هاي بارز ديگر اين طرح بود که در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت و در اين زمينه بيش از 344 دستگاه موتورسيکلت و 102 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقيف شدند.

وي با مثبت ارزيابي نمودن اين طرح گفت: ايجاد امنيت و آرامش در جامعه در گرو تلاش و عملکرد دستگاه قضائي و انتظامي و همکاري شهروندان است که خوشبختانه نيروي انتظامي و دستگاه قضايي همواره در ايجاد امنيت پيشگام مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در خاتمه از شهروندان خواست تا هرگونه  موارد مشکوک محلات خود را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند و در ايجاد امنيت و پيشگيري از جرائم با نيروي انتظامي مشارکت داشته و در آن سهيم باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان