اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 13:37   |   کد مطلب: 13999
فرمانده انتظامي استان خبر داد:
کشف 28 کيلوگرم مواد مخدر در همدان
فرمانده انتظامي استان همدان از اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان خرد و کلان مواد مخدر در اين شهرستان و کشف 28 کيلوگرم مواد مخدر در اين راستا خبر داد.
کشف 28 کيلوگرم مواد مخدر در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سردار حاجي محمد مهديان نسب اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان خرد و کلان مواد مخدر موفق به کشف مقدار 28 کيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 28 نفر معتاد متجاهر و لامکان شدند.

وی گفت: ماموران اين پليس با انجام کارهاي اطلاعاتي مطلع شدند که يک محموله مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان همدان وارد شده که با اجراي دقيق ايست و بازرسي و گشت زني ، خودرو حامل مواد مخدر را در يکي از شهرستان هاي تابعه شناسائي و متوقف کردند که در بازرسي به عمل آمده از خودرو مقدار 25 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.

مهدیان نسب اظهار کرد: در عمليات ديگري خودرو يکي از قاچاقچيان فعال در امر تهيه و توزيع هروئين نيز شناسايي شد که ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسي از آن 3 کيلوگرم هروئين را کشف و در اين راستا راننده خودرو را به همراه سرنشين آن دستگير کردند.

وی افزود: با توجه به ورود مسافران تابستاني به شهرستان همدان و به منظور پاکسازي سطح شهر از معتادان متجاهر و لامکان ، با اخذ مجوز قضائي طي 24 ساعت گذشته پليس مبارزه با مواد مخدر اقدام به اجراي طرح پاکسازي و دستگيري معتادان متجاهر و لامکان در تمام سطح شهرستان همدان نمود که در اين رابطه تعداد 28 معتاد متجاهر و لامکان از سطح شهر جمع آوري و پس از قربالگري به مرکز ماده 16 ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان گفت: برخورد قاطع با قاچاقچيان و باند هاي سازمان يافته بعنوان يک اولويت ماموريتي اصلي در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در اين راستا توفيقات قابل توجهي حاصل شده است.

توصیه های بسیار صمیمانه پلیس به نوجوانان و جوانان در خصوص مواد مخدر:

  1. خطرات و عوارض مصرف مواد اعتياد آور را خوب بشناس.
  2. به هر كس كه به تو مواد تعارف كرد محكم و قاطع بگو «نه». اينكه ما بتونيم به دوست خودمون «نه» بگيم خودش يك هنره. افراد خوش فكر هر تعارفي روكه مخالف سلامتي شونه براحتي رد مي‌كنن.
  3. يادت باشه كه كشيدن سيگار مقدمه اي است براي اسارت در چنگال اعتياد به موادمخدر.
  4. از رفت و آمد در مكان هاي آلوده و دوستي با افراد مشكوك پرهيز كن.
  5. از دوستي با افرادي كه اختلاف سني اونا با تو زياده خودداري كن.
  6. مواد اعتيادآور سم كشنده ايه كه اثراتش به تدريج ظاهر مي شه.
  7. به صحبت هاي پدر ومادرت كه خير خواه ترين دوستان تو هستن اطمينان كن. ارتباطت را با اونا محكم كن.
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان