اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. شهريور 1394 - 13:54   |   کد مطلب: 13892
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان با ابراز تاسف ،از واژگوني يک خودرو پرايد و مرگ راننده و همسرش در اين شهرستان خبر داد.
واژگوني پرايد، مرگ راننده و همسرش را در زبانه هاي آتش رقم زد

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان،سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر عنوان داشت: خودروي پرايد با دونفر سرنشين که از سمت استان هاي همجوار در حال حرکت به سمت استان هاي مرکزي کشور بود ،در گردنه "همه کسي" واژگون و در اين آتش بي احتياطي، راننده و همسرش را به کام مرگ فرستاد.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: راننده که جواني 29 ساله بوده و به اتفاق همسر 21 ساله اش در حال تردد از گردنه همه کسي اين شهرستان بودند که با خستگي و خواب آلودگي ناشي از رانندگي طولاني مدت به خواب رفته و در اثر واژگوني خودرو، به علل نامعلومي اين خودرو دچار حريق شده و هر دو نفر متاسفانه تا قبل از رسيدن عوامل امدادي به علت شدت جراحات ناشي از سوختگي فوت کردند.

باقري در ادامه با اشاره لزوم توجه به آموزش هاي پليس عنوان داشت: عليرغم تذکرات و آموزش هاي پليس ،متاسفانه ما روزانه شاهد حوادث جاده اي مرگ بار هستيم که مي طلبد رانندگان و مردم عزيز به نکات آموزشي پليس توجه کافي داشته باشند و در طول سفر هرگز با حالتي خسته و خواب آلوده رانندگي نکرده و بعد از هر 2 ساعت رانندگي متمادي، اقدام به استراحت کرده و جان خود و همسفرانشان را به مخاطره نيندازند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان