اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 9:32   |   کد مطلب: 13841
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از توقيف105 دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح اين شهرستان خبر داد .
توقيف 105دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف در سطح شهرستان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ داود علي بخشي اظهار داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه طرح منطقه اي که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، انتظامي شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود، در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه نمود که به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يافت.

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر، دستگيري معتادان تابلو  و خرده فروش و سارق و افراد جلبي وهمچنين توقيف خودروها و موتور سيکلت سوران مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي اينگونه طرح ها خبر داد.

علی بخشی گفت: علاوه بر کشف مقداري وسايل ضد فرهنگي و غير مجاز ، 400 ليتر سوخت قاچاق و همچنين 10 هزار و 100 نخ انواع سيگار قاچاق و مقداري اموال مسروقه خانگي، تعداد 9 نفر معتاد وخرده فروش موادمخدر، 3 نفرجلبي و22  نفر در حوزه هاي ساير جرائم دستگير شدند و همچنين تعداد 21 دستگاه خودرو و 84 دستگاه موتور سيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

وی ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس، خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار در سطح شهرستان شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان