اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 13:55   |   کد مطلب: 13824
فرمانده انتظامي شهرستان" ملاير" همدان از شناسايي و دستگيري عامل ارسال ايميل هاي مشكوك و اتهام آميز توسط پليس اين شهرستان خبر داد.
عامل ارسال ايميل هاي مشكوك در دام پلیس گرفتار شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ شعبان ترک نيا اظهار داشت: در پي ارائه شکوائيه توسط سه نفر از شهروندان ملايري مبني بر هتک حيثيت در فضاي مجازي ،موضوع در دستور کار پليس فتاي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در بررسي هاي اوليه توسط كارشناسان امر مشخص شد؛فردي ناشناس با ارسال چندين فقره ايميل با منتسب نمودن اعمال برخلاف واقع به شکات اين پرونده ، موجبات هتک حيثيت آنها را فراهم کرده است.

ترک نیا اظهار کرد: بر اساس نظريه ي كارشناسان پليس فتاي شهرستان ، متهم با استفاده از شگرد هاي خاص همواره سعي در پنهان ماندن هويت خود را داشت كه با پيگيري مستمر وبکارگيري روش هاي علمي واطلاعاتي وشگرد هاي فني و تخصصي، فردي با هويت معلوم که از همکاران قديمي شاکيان بوده و با هم اختلاف قبلي داشتند، شناسايي و به اتهام نشر اکاذيب بر عليه اشخاص تحويل مقام قضايي شد.

وی با اشاره به توانمندي علمي وفني پليس فتاي شهرستان ملاير ،از عموم شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سريعاً با کارشناسان اين پليس در ميان بگذارند تا ضمن برخورد قانوني ، زمينه ي هر گونه سوء استفاده هاي احتمالي توسط افراد فرصت طلب سلب شود .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان