اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 13:49   |   کد مطلب: 13822
فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از کشف يک دستگاه خودرو آردي يشمي رنگ و دستگيري سارق آن توسط عوامل پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.
کشف خودرو سرقتي با پلاک جعلي در کبودرآهنگ

به گزارش صبح الوند، سرهنگ قويمي اظهار داشت: عوامل پليس آگاهي و قاچاق کالاي شهرستان جهت برخورد با خودروهاي حامل بار قاچاق در محورهاي مواصلاتي شهرستان اقدام به ايست و بازرسي وکنترل خودروهاي مشکوک کردند که در اين راستا به يک دستگاه خودر آردي يشمي رنگ مشکوک شدند.

وي گفت: خودرو مذکور با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که درنهايت پس از تعقيب و گريز ماموران موفق شدند آن را متوقف نمايند که در بررسي بعمل آمده مقاديري کالاي قاچاق از داخل خودرو کشف شد.

قویمی اظهار کرد: پس از انتقال خودرو مذکور به پارکينگ، پس از بررسي و استعلام شماره آن مشخص شد، خودرو سند نمره بوده و شماره موتور آن سنگ گرفته شده و پلاكت شاسي و مشخصات و پلاك خودرو جعلي و متعلق به خودروي ديگري است.

وی افزود: ماموران طي چندين ساعت عمليات فيزيكي و شيميايي و پس از استعلام ازسيستم پليس آگاهي دريافتند که خودرو مذكور داراي سابقه سرقت از استان آذربايجان شرقي مي باشد كه پرونده در اين زمينه تشكيل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ در خبر ديگري از کشف بيش از 443 گرم ترياک و شيره ترياک از يکي از خرده فروشان در سطح روستاهاي شهرستان توسط عوامل پليس مواد مخدر و دستگيري دو نفر در اين خصوص خبر داد.

وی اظهار کرد: در خصوص متهمين پرونده قضايي تشکيل شد و به مراجع قضايي معرفي شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان