اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. شهريور 1394 - 12:35   |   کد مطلب: 13806
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همدان از سازش 80 درصدي پرونده هاي ارجاعي به مراکز مشاوره مستقر در سطح كلانتري هاي اين شهر خبر داد.
سازش 80 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره ناجا

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محسن اقباليان اظهار داشت: با بررسي دقيق و كارشناسي از عملكرد واحدهاي مشاوره مستقر در سطح كلانتري هاي شهر مشخص  شد كه حدود 80درصد از پرونده هايي كه به اين واحدها ارجاع شده است منجر به سازش شده است كه اين عملكردي چشمگير بوده و در حد مطلوب ارزيابي مي شود.

وی گفت: رويكرد ناجا در اين خصوص تلاش براي استفاده از ظرفيت هاي تخصصي و كارشناسي در ارائه راهنمايي و توصيه هاي كاربردي براي حل و فصل بسياري از مشكلات قابل حل توسط مشاوران مجرب بوده است كه حركت مستمر و توان افزايي قانونمند در اين خصوص تا كنون نتيجه اي مطلوب را در پي داشته است.

اقبالیان اظهار کرد: از اين رو پليس نهاوند نيز در خط همين سياست كلان قدم برداشته و توفيقات چشمگيري در اين خصوص داشته كه اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: واحدهاي مشاوره پليس نهاوند با كارآمدترين و به روز ترين راهكارهاي تخصصي و همچنين با بهره گيري از مشاوران مجرب و مرتبط در اين حوزه مسير كاهش آسيب هاي اجتماعي و سازش طرفين را ادامه خواهد داد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان