اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. شهريور 1394 - 12:14   |   کد مطلب: 13803
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از دستگيري 5 نفر سارق قبل از ارتكاب به سرقت با ابتكار عمل قرارگاه مبارزه با سرقت و پيش دستي در كشف پليس ملاير خبر داد.
با ابتكار عمل پلیس، سارقان قبل از ارتكاب به سرقت دستگیر شدند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ شعبان ترك نيا اظهار داشت: بر اساس تدابير راهبردي قرارگاه مبارزه با سرقت پليس ملاير ، دو سارق موتورسيكلت در دو عمليات غافلگيرانه در خيابان هاي شهر ملاير هنگام بازنمودن قفل موتور بلافاصله دستگير شدند.

وی گفت: همچنين با مداخله ي به موقع مامورين و گشت هاي هدفمند پليس در نقاط از پيش تعيين شده توسط قرارگاه مبارزه با سرقت ، يك نفر سارق منزل نيز در حين سرقت شناسائي و بلافاصله دستگير شد كه از نامبرده تعداد يك زنجير طلا-دو حلقه انگشتر-يك جفت گوشواره و يك پلاك طلا كشف شد.

ترك نيا اظهار کرد: همچنين در يكي از روستاهاي شهرستان ملاير نيز ماموران يك نفر سارق را در حين سرقت يك دستگاه موتور برق و سارق ديگري را در حين باز نمودن درب خودرو شناسائي و دستگير کردند كه نفرات دستگير شده در تحقيقات پليسي به جرم خود معترف شدند و در اين رابطه پرونده ي قضائي براي آنها تشكيل و ضمن استرداد اموال مسروقه به مال باختگان، مراتب تحت رسيدگي قانوني توسط مرجع قضائي قرار گرفت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان