به گزارش صبح الوند، محمد پوروخشوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اينكه سازمان اتوبوسرانی همدان برخلاف ديگر سازمانها ارتباط مستقيمي با شهروندان عزیز دارد، واحد رسيدگي به شكايات در این سازمان تشکیل شده است.
وی گفت: دريافت شكايات و حتي پيشنهادات شهروندان از طريق تماس تلفني با مركز كنترل ترافيك و يا سامانه پيامكي سازمان دريافت ميشود.
پوروخشوری اظهار کرد: به محض دريافت نظرات شهروندان واحدهاي مربوط به انتقادات يا پيشنهادات در همان لحظه پاسخگو بوده و مسائل رفع ميشود و بعضي از مشكلات نيز ريشهاي بوده و در جلسات كارشناسانه يا كميتههاي ذيربط طي چند روز آينده بررسي و برطرف ميشود.
وی همچنین از ادغام خطوط موازي اتوبوس شهری همدان در آيندهاي نزديك خبر داد.
مديرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان افزود: يكي ديگر از برنامههاي سازمان اتوبوسراني انجام خطوط موازي واحدهايي است كه در يك مسير فعاليت دارند.
وی گفت: ادغام خطوط در راستاي كاهش ترافيك و حجم اتوبوسها در ميدان مركزي شهر است كه به زودي اجرايي ميشود.
دیدگاه شما