اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 8:42   |   کد مطلب: 13750
مديرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان خبر داد:
تشكيل واحد رسيدگی به شكايات مردمی در سازمان اتوبوسرانی همدان
مديرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: در راستاي افزايش اين ارتباط و رضايتمندي مردم از دريافت خدمات، واحد رسيدگي شكايات در اين سازمان تشكيل شد.
تشكيل واحد رسيدگی به شكايات مردمی در سازمان اتوبوسرانی همدان

به گزارش صبح الوند، محمد پوروخشوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:  با توجه به اينكه سازمان اتوبوسرانی همدان برخلاف ديگر سازمان‌ها ارتباط مستقيمي با شهروندان عزیز  دارد، واحد رسيدگي به شكايات در این سازمان تشکیل شده است.

وی گفت: دريافت شكايات و حتي پيشنهادات شهروندان از طريق تماس تلفني با مركز كنترل ترافيك و يا سامانه پيامكي سازمان دريافت مي‌شود.

پوروخشوری اظهار کرد: به محض دريافت نظرات شهروندان واحدهاي مربوط به انتقادات يا پيشنهادات در همان لحظه پاسخگو بوده و مسائل رفع مي‌شود و بعضي از مشكلات نيز ريشه‌اي بوده و در جلسات كارشناسانه يا كميته‌هاي ذيربط طي چند روز آينده بررسي و برطرف مي‌شود.

وی همچنین از ادغام خطوط موازي اتوبوس شهری همدان‌ در آينده‌اي نزديك خبر داد.

مديرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان افزود: يكي ديگر از برنامه‌هاي سازمان اتوبوسراني انجام خطوط موازي واحدهايي است كه در يك مسير فعاليت دارند.

وی گفت: ادغام خطوط در راستاي كاهش ترافيك و حجم اتوبوس‌ها در ميدان مركزي شهر است كه به زودي اجرايي مي‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان