اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. شهريور 1394 - 0:00   |   کد مطلب: 13664
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر حمایت و تدابیر رهبری نبود سرنوشت مذاکرات هسته‌ای نامشخص بود و فصل‌الخطاب بودن ایشان و مراقبت کردن از دستاوردهای نظام در عرصه بین‌المللی در موفقیت نظام اسلامی بسیار تأثیرگذار بود.
حاشیه های طرح تحول نظام سلامت در کشور باعث لغو آن نمی‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی در مراسم جشن روز پزشک که در تالار موحدیان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حضور وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولان استان اصفهان برگزار شد، گفت: دتر ظریف و روحانی انصافا در طول دو سال گذشته تلاش‌های بسیاری را برای به ثمر نشستن مذاکرات انجام داده‌اند و من از نزدیک شاهد بی‌خوابی‌های آنها بودم.

وی بیان کرد: من تاکنون تعابیری که از سوی رهبر معظم انقلاب برای دکتر ظریف شنیده‌ام را درباره کس دیگری نشنیده بودم.

هاشمی افزود: اگر یک روزی اثر قطعنامه‌هایی که پیش از این صادر شده بود برای مردم آشکار شود‌ که در اثر مذاکرات لغو شد متوجه کار بزرگ دستگاه دیپلماسی خواهیم شد.

وی ادامه داد: درعین‌حال باید انصاف داشته باشیم که اگر حمایت و تدابیر رهبری نبود سرنوشت مذاکرات نامشخص بود و فصل الخطاب بودن رهبری و مراقبت کردن ایشان از دستاوردهای نظام در عرصه بین‌المللی در موفقیت نظام اسلامی بسیار تأثیرگذار بود.

هاشمی با اشاره به تعابیر و توصیه‌های رهبری در دیداری که با هیئت دولت خدمت ایشان بودیم گفت: توصیه و تعابیر معظم له در بخش سلامت و همچنین تداوم طرح نظام سلامت قابل‌تأمل و توجه است.

وی تأکید کرد: من اطمینان می‌دهم که طرح تحول نظام سلامت با رفع همه مشکلات و ضعف‌ها باقوت ادامه پیدا می‌کند و برخی از سخنان و مواضعی که ناشی از کم‌اطلاعی و یا احیاناً آلوده به غرض‌ورزی است هرگز ما را از انجام‌وظیفه دور نمی‌سازد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت همچون دیگر طرح‌های ملی و کارهای بزرگ مثل انرژی هسته‌ای انجام می‌گیرد و حاشیه‌هایی که برای آن ساخته‌شده باعث لغو طرح نخواهد شد.

وی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت شامل منافع ملت است و با لطف خداوند و کمک حداکثری مجلس تداوم می‌یابد.

هاشمی ابراز کرد: به نظر می‌رسد که امروز هیچ راهی برای عظمت ایران و اسلام غیر از اعتدال وجود ندارد و اعتدال یعنی انسانیت، عین شیوه‌ای که پیامبر ائمه اطهار دنبال می‌کردند.

وی ادامه داد: تندروی و افراط از هر شیوه و صنفی محکوم بوده و کار همراه باتدبیر باعث پیشرفت می‌شود و کارنامه 2 سال دولت در بخش بهداشت به نظر می‌رسد راضی‌کننده است.

وزیر بهداشت با اشاره به برخی از سختی‌ها و موانعی که در طول 2 سال گذشته وجود داشته همچون کاهش 50 درصدی قیمت نفت، گفت: کارهای بزرگی با همه این وجود در دولت یازدهم انجام‌شده است که طرح تحول نظام سلامت یکی از آن‌هاست و جامعه پزشکی بداند حاشیه‌ها و مشکلاتی که درراه اجرای طرح تحول به وجود آمد به‌زودی پایان می‌پذیرد و من به شما قول می‌دهم تا آخر امسال به همه این مشکلات همچون برخی ناهماهنگی‌ها وعدم تأمین اعتبارها فائق می‌آییم.

گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از پزشکان، داروسازان و پرستاران نمونه استان اصفهان با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان