اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 10:43   |   کد مطلب: 16917
وزیر بهداشت در حاشیه عیادت از آیت الله واعظ طبسی حال ایشان را نامساعد اعلام کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.
حال آیت‌الله واعظ طبسی نامساعد است/ سطح هوشیاری ایشان پایین است/ تیم پزشکی تا آخرین لحظه تلاش خود را می‌کند

به گزارش صبح الوند به نقل از صبح توس،سید حسن هاشمی صبح امروز در حاشیه عیادت مجدد از آیت الله واعظ طبسی با اشاره به این که روز گذشته به دنبال خونریزی مغزی و به دلیل توقف تنفسی که نزدیک به ۳۰ دقیقه بوده  سیستم مغز و اعصابشان دچار آسیب می شود، افزود: در حال حاضر سیستم گوارشی و تنفسی ایشان کار می کند اما سطح هوشیاری پایینی دارند و نسبت به دیشب حال ایشان تفاوتی نکرده است.

هاشمی در مورد روند درمان آیت الله واعظ طبسی افزود: شرایط ایشان چندان مساعد نیست ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و همه تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی فراهم است و تا جایی که مرتبط با علم و در دست ما باشد برای درمان ایشان تلاش می کنیم.

گفتنی است دکتر هاشمی دیشب پس از اطلاع از کسالت و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی راهی مشهد شد تا از وی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کند.

آیت الله واعظ طبسی ساعاتی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، دچار عارضه تنفسی شده و در بیمارستان بستری شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان