اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1396 - 1:53   |   کد مطلب: 26383
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت به همدان می‌آید.
موسوی بهار

به گزارش صبح الوند، حبیب الله موسوی‌بهار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از حضور وزیر بهداشت در همدان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی به احتمال بسیار پنجشنبه این هفته به همدان می‌آید.

 

وی به حضور وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت (رئیس جمهور) در همدان اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی حضور ویز بهداشت در همدان به عهده استانداری است چراکه او به عنوان نماینده دولت هم پروژه‌های بهداشتی و درمانی و هم سایر پروژه‌های دولت را افتتاح خواهد کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح سه بیمارستان در استان همدان با حضور وزیر بهداشت خبر داد و گفت: بیمارستان شهرستان نهاوند و اسدآباد و  سوختگی همدان به مناسبت هفته دولت با حضور وزیر بهداشت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

 

وی با اشاره به افتتاح تعدادی از کلینیک‌های ویژه طی پنجشنبه این هفته با حضور وزیر بهداشت در همدان، افزود: 110 تا 120 مرکز بهداشتی در شهر و روستای استان در هفته  دولت بهره‌برداری خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با  بیان اینکه دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان قلب فرشچیان بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: بهره برداری از مرکز طب سنتی همدان در باغ بدیع الحکماء از دیگر پروژه‌های درنظر گرفته شده برای هفته دولت با حضور وزیر بهداشت است.

 

وی با بیان اینکه تعدادی دیگری از پروژه‌های بهداشتی و درمانی نیز طی هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، افزود: کسب رضایتمندی مردم از ارائه خدمات هدف ماست و در این زمینه نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان