اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1394 - 9:12   |   کد مطلب: 13642
فرمانده انتظامي استان همدان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 100 کيلوگرم ترياک در استان البرز با همکاري اطلاعاتي و امنيتي کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.
انهدام باند بزرگ قاچاق تریاک با همکاري اطلاعاتي امنيتي پليس همدان و البرز

به گزارش صبح الوند، سردار حاجی محمد مهديان نسب اظهار داشت: در پي تلاش  هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يک باند قاچاق مواد مخدر شناسائي که با اشراف ايجاد شده بر روي شيوه و شگرد فعاليت باند موصوف مشخص شد اين باند اقدام به انتقال و دپو مواد مخدر از نوع ترياک در يکي از شهرستان هاي تابعه استان البرز نموده و سپس طي چند مرحله مواد مخدر را به استان همدان انتقال مي دهند.

وي گفت: شب گذشته به محض اطلاع از ورود يک محموله سنگين مواد مخدر به محل دپو سريعا" با هدايت اطلاعاتي و عملياتي دقيق پليس همدان ، پرسنل پليس مبارزه بامواد مخدر استان البرز به محل اعزام و تمام اعضاي باند 3 نفره دستگير و مقدار 100 کيلوگرم ماده مخدر ترياک و 2 دستگاه خودرو توقيف شد.

مهدیان نسب ضمن تشکر از اقدام به موقع و همکاري پل مبارزه با مواد مخدر استان البرز،تعاملات اطلاعاتي و عملياتي صورت گرفته انتظامي استان همدان را با ساير استان ها ناشي از دو رويکرد 1- تحقق شعار همدلي و هم زباني 2- مبارزه بي امان با پديده قاچاق مواد مخدر بويژه بخش سازمان يافتگي آن دانست که مصداق بارز اقتدار اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر مي باشد .

منبع: معاونت اجتماعي فرماندهی انتظامی استان همدان

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان