اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 14:45   |   کد مطلب: 13585
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان از شناسايي سايتي با ماهيت کلاهبرداري از طريق فروش محصولات تلفن هاي همراه خبر داد.
گردانندگان سايت غیرمجاز فروش نرم افزار در دام پلیس گرفتار شدند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اميني در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پيرو رصدهاي صورت گرفته در فضاي مجازي سايتي با ماهيت کلاهبرداري از طريق فروش نرم افزارهايGPS براي گوشي هاي تلفن همراه شناسايي شد.

وی گفت: اين سايت با عناوين اغوا کننده قيمت هاي بسيار پايين فروش يا فروش با قيمت هاي استثنايي مشتريان ساده لوح را فريب مي داد و محصولات معتبر نرم افزارهاي GPS را که عموماً قيمت هاي بالايي دارند، تبليغ مي کرد.

امینی اظهار کرد: در اين گونه سايت ها با تبليغات فروش با قيمت پايين تر از محصولات اصلي افراد را مجاب به خريد محصولاتشان مي کنند اما پس از خريد از اين سايت ها هيچگونه محصولي براي خريدار ارسال نمي شود.

وی از شهروندان خواست، ضمن هوشياري در خريدهاي اينترنتي دقت نمايند از فروشگاه هاي معتبر و فروشگاه هايي که مجوز E-namad را اخذ کرده و نشان آن را در سايت خود گذاشته اند، خريد کنند و در صورت مواجهه با چنين سايت هايي مراتب را سريعاً از طريق وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش يا با شماره تلفن 0812182675 تماس حاصل نمايند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان