اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 10:27   |   کد مطلب: 13583
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: همزمان با سفر پر خیر و برکت هیئت دولت به همدان چندین طرح کشاورزی به بهره برداری می رسد.
چندین طرح کشاورزی با اعتبار 121 هزار میلیون ریالی در همدان افتتاح می شود

به گزارش صبح الوند، جواد رشیدی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت و سفر ریاست جمهوری به شهر همدان 12 طرح مختلف کشاورزی در همدان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: 121 هزار میلیون ریال اعتبار صرف آماده سازی و بهره برداری این طرح ها شده است.

رشیدی اظهار کرد: با افتتاح این طرح ها برای 86 نفر در همدان اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: این طرحها شامل اجرای هفت طرح سامانه نوین آبیاری تحت فشار از نوع کلاسیک ثابت و در سطح 254 هکتار با اعتبار 21 هزار و 297 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 42 نفر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: افتتاح سه طرح در واحد های دامداری صنعتی و مرغ گوشتی با اعتباری بالغ بر دو هزار 970 میلیون ریال با ظرفیت اشتغالزایی برای 18 نفر نیز در این سفر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین مراسم کلنگ زنی گلخانه تولید گل رز در شهر جورقان نیز در این هفته انجام خواهد شد.

رشیدی افزود: با احداث این گلخانه سالانه 850 هزار شاخه گل رز در سال تولید می شود که اعتبار لازم برای این پروژه حددود 28 هزار میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: طرح تولید گلخانه سبزی و صیفی در روستای یکن آباد با اعتبار 55 هزار میلیون ریالی هم در طول سفر هیات دولت به استان همدان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان اظهار کرد: ظرفیت این گلخانه سبزی تولید 675 تن صیفی جات و توان اشتغالزایی برای 30 نفر است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان