اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مرداد 1394 - 0:31   |   کد مطلب: 13426
امروز امریکا از طریق شرکت های چندملیتی و بین اللملی در کشورهای مختلف با جذب افراد بومی آن کشور به ایجاد یک نهاد قدرت و ثروت بین اللملی می پردازد و کم کم از طریق این افراد راه ورود به سیاست و عرصه های دیگر را فراهم می کند و نهایتاً عرصه تغییر و استحاله حکومت بسیار آسان تر به نظر می رسد.
راهبرد جدید آمریکا نفوذ در ایران از طریق شرکت های چند ملیتی است/نباید از حضور آن‌ها ذوق مرگ شد

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز امریکا از طریق شرکت های چندملیتی و بین اللملی در کشورهای مختلف با جذب افراد بومی آن کشور به ایجاد یک نهاد قدرت و ثروت بین اللملی می پردازد و کم کم از طریق این افراد راه ورود به سیاست و عرصه های دیگر را فراهم می کند و نهایتاً عرصه تغییر و استحاله حکومت بسیار آسان تر به نظر می رسد.

 

اگر تا دیروز رهبر معظم انقلاب هشدار برای مراقبت از نهادهای قدرت و ثروت بومی برای انتخابات را می دادند و تاکید می کردند که نباید عرصه بر چنین نهادهایی باز گردد حال با وجود چنین شرکت های چندملیتی و اهداف پشت پرده آنها، مراقبت از نهادهای قدرت و ثروت بین المللی کار را بسیار دشوارتر از سابق می کند.

 

پس خطر بسیار برای استحاله نظام سیاسی کشور از طریق این شرکت ها وجود دارد و نباید ذوق مرگ حضور آنها شد و باید دانست که راهبرد امروز امریکا برای نفوذ در سایر کشورها دیگر تعیین پادشاه و براندازی سخت نیست بلکه نفوذ از طریق چنین شرکت های چند ملیتی است.

 

فیلم زیر بخشی از اظهارات فواد ایزدی،کارشناس و تحلیل‌گر حوزه بین الملل و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است  که پیرامون این موضوع در گفت و گوی تصویری با دانا بیان شده است؛

 

 

 

 

دانلود

دانلود

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان