اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 20:09   |   کد مطلب: 13407
فرمانده انتظامي شهرستان "رزن" همدان از انهدام يک باند سرقت و کشف 18 فقره سرقت احشام در اين شهرستان خبر داد.
انهدام باند بزرگ سارقان و کشف 18 فقره سرقت احشام در رزن

به گزارش صبح الوند به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اسماعيل جمشيدي" در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت هاي مکرر احشام در شهر "قروه درجزين" شهرستان رزن، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بکارگيري اقدامات فني و تحقيقات به عمل آمده پليسي در نهايت يکي از سارقان را  شناسايي که پس از انجام تعقيب و مراقبت در نهايت نامبرده را در يک عمليات غافلگيرانه در حالي که قصد فريب ماموران و خارج شدن از سطح حوزه استحفاظي را داشت دستگير کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از انتقال متهم به اداره پليس و بازجويي هاي صورت گرفته، ابتدا منکر هر گونه سرقتي شد  اما با مواجهه شدن با دلايل و مدارک و مستندات پرونده و شيوه و شگردهاي خاص پليسي و تشويق و ترقيب به بازگويي حقيقت در نهايت لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با همدستي 2 نفر ديگر اقدام به سرقت احشام مي کرده است.

سرهنگ جمشيدي خاطرنشان ساخت: متهم در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که احشام مسروقه را پس از سرقت به افراد دلال دوره گرد فروخته و وجه مربوطه را بين همدستان خود تقسيم مي کردند که در ادامه تحقيقات پليسي به تعداد 18 فقره سرقت احشام از شهر قروه و روستاهاي اطراف اين شهر معترف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن در خاتمه گفت: هر دو همدست اين سارق حرفه اي طي يک عميلات غافلگيرانه دستگير و پس از تشکيل پرونده ، اعضاي اين باند سرقت جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان