اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 21:38   |   کد مطلب: 13347
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد:
برخورد قاطع ماموران عربستان با حاملین مواد مخدر
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: حجاج بیت الله الحرام در صورت داشتن اعتياد قبل از سفر اقدام به درمان و از جا به جايي و حمل مواد مخدر و قرص هاي ممنوعه جلوگيري کنند.
برخورد قاطع ماموران عربستان با حاملین مواد مخدر

به گزارش صبح الوند، سرهنگ هادی قزوینه ای اظهار داشت: يکي از دغدغه هاي اصلي مسئولان نظام ج.ا.ايران در بحث اعزام زائران به سرزمين وحي، انتقال مواد مخدر توسط عده اي از حجاج براي مصرف است که دستگيري آنان تبعات سوء سياسي، امنيتي و فرهنگي به دنبال دارد.

وی گفت: به منظور آگاهسازي و آموزش حجاج، روز سه شنبه 20 مرداد ماه جلسه اي با حضور نمايندگان سازمان حج و زيارت، مجلس شوراي اسلامي و بعثه مقام معظم رهبري در جمع بيش از دو هزار زائر در محل ورزشگاه "فردوسي" همدان برگزار شد.

قزوینه ای با اشاره به تبعات سوء دستگيري زائران، به جنبه هاي فردي، اجتماعي و خانوادگي و کشوري پرداخت و اظهار کرد: با توجه به تحولات منطقه و فضاي سياسي حاکم بر کشور، عربستان حساسيت امنيتي و انتظامي ويژه اي نسبت به زائران ايران دارد.

وی با اشاره به برخورد قاطع ماموران عربستان به حجاج افزود: حجاج در صورت داشتن اعتياد قبل از سفر اقدام به درمان و از جا به جايي و حمل مواد مخدر و قرص هاي ممنوعه جلوگيري کنند در غير اين صورت ضمن جلوگيري از خروج آنان، پرونده تشکيل و به مقام قضائي معرفي خواهند شد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان