اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 20:20   |   کد مطلب: 13335
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: 120 دختر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در اردوی دو روزه «دختران خورشید» همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س) حضور خواهند داشت.
شرکت دختران عضو کانون پرورش فکری کودکان در همایش دختران خورشید

به گزارش صبح الوند، سید‌ محمد‌رضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ساله اردو‌های مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند،‌ اظهار کرد: اردو‌های استان همه ساله در دو بخش پسران و دختران پیگیری می‌شود.

وی به برگزاری اردوی «دختران خورشید» همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و بیان کرد: اردوها با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا، آشنایی دختران با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و شناساندن و معرفی بیشتر شخصیت والای حضرت معصومه(س) به دختران استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به میلاد حضرت معصومه(س) افزود: اردوی دو روزه‌ای برای دختران رده سنی 12 تا 14 سال از یکشنبه 25 مردادماه آغاز خواهد شد که مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز سخنران ویژه در مراسم افتتاحیه این اردو خواهد بود.

وی خاطر‌نشان کرد: در روز اول و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در بعد‌ از ظهر برنامه آموزشی پوشیدن شال به مدل‌های مختلف با حفظ حجاب کامل در برنامه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

جوادی ادامه داد: برنامه‌های این اردو در روز دوم با بازدید حاضران از گنجنامه، باغ‌موزه دفاع مقدس و خرید صنایع دستی استان از مراکز خرید میدان باباطاهر پیگیری خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های فضای مجازی،‌ «آب یعنی زندگی» و امداد و نجات از برنامه‌های بعد از ظهر روز دوم اردو است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ابراز کرد: این اردو با حضور  120 نفر از اعضای دختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیگیری می‌شود که از این تعداد 60 نفر از شهرستان‌ها و 60 نفر از مرکز حضور دارند.

وی در پایان سخنانش افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیش از 40 هزار عضو فعالیت می‌کند و 60 درصد اعضا را دختران تشکیل می‌دهند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان