اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1394 - 10:13   |   کد مطلب: 14606
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان رتبه برتر در حوزه‌های چهارگانه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، نماز و امر به معروف و نهی از منکر را به خود اختصاص داد.
کسب رتبه برتر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی توسط کانون پرورش فکری همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از سایت کانون پرورش فکری، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان با عنایت به ارزیابی‌های به عمل آمده تیم‌های بازرسی و ارزیابی ستاد صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، در حوزه های چهارگانه حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب، نماز و امر به معروف و نهی از منکر بعنوان دستگاه برتر معرفی و تقدیر شد.

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در قسمتی از لوح تقدیر خطاب به سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان آورده است: دین مبین اسلام دین ارزشهاست و در جهت کمال انسانی قوانین و دستور العمل‌هایی تدوین کرده که با رعایت آنها دستیابی به مقام الویت را ممکن ساخته، آرامش وآسایش و امنیت را به فرد و جامعه هدیه می کند. در همین راستا از اهتمام و مساعی مجموعه همکارانتان در کانون تقدیر و تشکر نموده، توفیق روزافزونتان را در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم فرهیخته استان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
کسب رتبه برتر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی توسط کانون پرورش فکری همدان
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان