اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 12:09   |   کد مطلب: 13205
با حضور سخنران برجسته کشور و کارشناس برنامه "سمت خدا"
مراسم سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در شهر مریانج برگزار می‌شود
همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت پیشوای مذهب جعفری، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور حجت‌الاسلام دکتر رفیعی در شهر مریانج برگزار می‌شود.
مراسم سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در شهر مریانج برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، مسئول هیئت محبان الزهرا(س) بسیجیان شهر مریانج با بیان این مطلب گفت: این مراسم از یکشنبه 18 مرداد به مدت 3 شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

حمیدرضا محمدی، هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی بیشتر مردم با سیره اهل بیت(ع) به ویژه وجود مبارک امام جعفر صادق(ع) و گسترش معارف ائمه اطهار(ع) دانست و افزود: علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر رفیعی از سخنرانان برجسته کشور و کارشناس برنامه تلویزیونی "سمت خدا"، مداحان اهل بیت(ع) نیز به سوگواری خواهند پرداخت.

وی اعلام کرد: همچنین سه شنبه 20 مرداد مصادف با روز شهادت امام صادق(ع)، دسته عزاداری و سینه‌زنی با حضور بسیجیان، خانواده شهدا، روحانیون و سایر قشرها در سطح شهر مریانج به راه خواهد افتاد.

 فرمانده پایگاه مقاومت سردار شهید عباس فرجی ادامه داد: در روز شهادت نیز مراسم سوگواری همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

محمدی بیان کرد: دکتر رفیعی برای نخستین بار است که به عنوان سخنران در استان همدان حضور می‌یابد.

با حضور سخنران برجسته کشور و کارشناس برنامه "سمت خدا"مراسم سوگواری امام جعفر صادق(ع) در شهر مریانج برگزار می‌شود
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان