اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 13174
معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با آغاز به کار در همدان عضو می‌پذیرد.
آغاز عضوپذیزی نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی پناهنده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با هدف بهبود وضعیت ایمنی راه‎ها و ارتقای فرهنگ ترافیکی کشور از سال 86 آغاز به کار کرده و در سال 88 به ثبت رسیده است.

وی گفت: تاکنون 12 استان کشور نسبت به تشکیل این نهاد مردمی اقدام و فعالیت خود را در قالب تشکل‌های ملی در استان متبوع آغاز کرده‌اند و استان همدان نیز به عنوان سیزدهمین استان در این زمینه فعال شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تلاش برای نهادینه کردن آموزش در مقوله ایمنی حمل و نقل، کمک به بهبود و توسعه امداد و نجات و فراگیر کردن آن از طریق اجرای آموزش‌های مربوطه و تلاش را از اهداف اولیه این جمعیت خواند.

وی افزود: تلاش همه‌جانبه برای جلب توجه دولت و مردم با هدف کمک به آسیب‌دیدگان حوادث رانندگی، بهبود وضعیت ایمنی و کاهش تصادفات از جمله اهداف دیگر این جمعیت است.

پناهنده عضویت در جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها را برای عموم مردم آزاد خواند و افزود: سایت اینترنتی www.rsss.ir و پست الکترونیکی info@rsss.ir و سامانه پیامکی 30007193 به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط دوسویه مخاطبان و جمعیت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شماره حساب 94/4410044194 نزد بانک ملت شعبه ملاصدرا و شماره کارت 6104337770076832 به نام جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها آماده دریافت کمک‌های مالی داوطلبان، خیرین و اعضا است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان