اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 1:54   |   کد مطلب: 13037
همکاري ماموران پليس راه و آگاهي استان همدان سبب توقيف يک دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق و دستگيري 2 نفر قاچاقچي طي 24 ساعت گذشته در محورهاي مواصلاتي استان شد.
محموله بزرگ پارچه و البسه قاچاق به مقصد نرسيد

به گزارش صبح الوند، در پي کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان کالا و ارز قصد دارند از شهر هاي همجوار استان همدان مقاديري کالاي گمرکي و ممنوعه را از طريق محورهاي مواصلاتي استان و با يک دستگاه خودرو سمند به استان هاي مرکزي و تهران انتقال دهند، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

اکيپ هايي از ماموران پليس آگاهي در محورهاي مواصلاتي نهاوند، ملاير و بروجرد مستقر شدند که پس از گذشت مدت زمان کوتاهي از استقرار ماموران يک دستگاه خودرو سمند مشاهده و بدون توجه به دستور ايست ماموران با سرعت از محل متواري شد.

اين ماموران پس از طي يک عمليات تعقيب و گريز در نهايت خودرو مذکور را با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و با همکاري ماموران پليس راه استان متوقف کردند، در اين حين يک دستگاه خودرو سواري پرايد که اسکورت خودرو مذکور بود قصد ممانعت دستگيري را داشت که با هوشياري ماموران پليس راه اين اقدام قاچاقچيان ناکام ماند و خودرو پرايد از محل متواري شد.

پس از توقيف خودرو سمند ، در بازرسي به عمل آمده از آن 29 طاقه پارچه و 137 ثوب پوشاک خارجي قاچاق کشف و در اين راستا راننده و سرنشين خودرو نيز دستگير شدند و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان