اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 23:37   |   کد مطلب: 13011
رييس پليس آگاهي همدان از دستگيري کلاهبردار ان ميلياردي خبر داد.
کلاهبرداران ميلياردي در همدان روانه زندان شدند

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، رييس پليس آگاهي همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: چندين نفر مالباخته با در دست داشتن مرجوعه هايي متضمن دستور قضايي به پيوست گواهي عدم پرداخت چك به اداره مبارزه با

جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي همدان مراجعه و اعلام داشتند كه فردي ، با همدستي دو نفر دیگر در همدان با جلب اعتماد مالباختگان، خودروي آنان را با قيمت بالا خريداري و در قبال خريد خودرو يك برگ چك صادر و تحويل و همان خودرو را با قيمت پايين تري به صورت نقدي در بازار به فروش مي رساند.

سرهنگ زارعي ادامه داد: مالباختگان خودروي خود را به صورت امانت در نمايشگاه قرار مي دادند و مالك نمايشگاه بدون اطلاع مالكان، خودروي آنها را به فروش مي رساند و بعد از متوجه شدن مالكان خودروها، به آنها چك روز تحويل و با وعده و وعيدهاي دروغين آنها را فريب مي داد.

همچنين، در پي اين شکايت، شكايات ديگري در سال 94 از متهم اصلي دال بر كلاهبرداري و همچنين فروش مال غير و صدور چك بلامحل به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري واصل شد.

اين مقام انتظامي افزود: به دليل تعداد زياد شكات و از طرفي متواري شدن متهم، پيگيري پرونده به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت .

وي ادامه داد: با تحقيقات ويژه انجام شده كلاهبرداري و فروش مال غير و صدور چك بلامحل توسط متهم و متواري بودن وي مورد تأييد قرار گرفت و با انجام استعلامات درون و برون سازماني حضور وي در داخل كشور تأييد شد.

زارعي خاطرنشان کرد: با شگردهاي خاص پليس ابتدا همدستان متهم شناسايي و سپس با بهره گيري از امكانات اطلاعاتي و فني محل اختفاي متهم که يكي از شهرستان هاي شمال كشور ، بود شناسايي شد.

وي افزود: در نهايت با اخذ نيابت قضايي و تحقيقات نامحسوس، متهم در خيابان با يك دستگاه موتورسيكلت دستگير و به پليس آگاهي همدان دلالت داده شد.

سرهنگ زارعي گفت: در حال حاضر متهم به تعداد 35 فقره كلاهبرداري با همدستي دو نفر معترف و متهمان شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي در پايان اظهار داشت: تمامي شكات پرونده شناسايي شدند و ارزش اموال حاصل شده از اقدامات 22ميليارد ريال مي باشد که متهمان پس از تكميل تحقيقات با قرار بازداشت قانوني روانه زندان همدان شدند.

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان