اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 23:33   |   کد مطلب: 13009
فرمانده انتظامي شهرستان " همدان " از دستگيري 12 نفر سارق در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي طي دو روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.
اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 12 متهم در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "رسول مرادي" با بيان اين مطلب گفت: طرح هاي منطقه اي، با هدف پيشگيري از وقوع جرايم و ارتقاي احساس امنيت در بين شهروندان طي دو روز گذشته در شهرستان همدان به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: در راستاي اجراي طرح منطقه اي در اين شهرستان، با استفاده از توان کلانتري ها و يگان امداد ماموران انتظامي  12 نفر سارق  اعم از داخل خودرو ، موتور رسيکلت  و منزل و 4 نفر خرده فروش مواد مخدر همچنين 9 نفر از مزاحمان و منازعان خياباني که موجب صلب آسايش شهروندان و مسافران در منطقه توريستي گنجنامه بودند را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: کشف 7فقره سرقت و مقاديري مواد مخدر، از ديگر نتايج اين طرح 48 ساعته بود.

سرهنگ  مرادي بيان داشت: در نتيجه اجراي اين طرح 26 دستگاه موتورسيکلت و 4 دستگاه خودرو متخلف حين تردد در شهر توقيف و به پارکينگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان خاطرنشان کرد: پليس همدان همچنان انجام طرح هاي مقطعي را با هدف گذاري هاي مشخص به صورت مستمر ادامه داده و در اين مسير به صورت مقتدرانه و قانوني با متخلفان و ناامن كنندگان جامعه برخورد خواهد كرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان