اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1394 - 23:26   |   کد مطلب: 13006
فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از توقيف يک دستگاه خودروي وانت نيسان با 28 ميليون و 850 هزار ريال خلافي خبر داد.
توقيف وانت نيسان با 28 ميليون و 850 هزار ريال خلافي در اسدآباد

به گزارش صبح الوند به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ "داوود علي بخشي" بيان داشت: طرح توقيف خودروهاي با تخلف بالاي10ميليون ريال و همچنين برخورد با وسائط نقليه مزاحم و متخلف طي روز گذشته در سطح شهرستان اسداباد به اجرا گذاشته شد.

اين مقام انتظامي افزود: در اين راستا يگان هاي تابعه با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح هاي پيشگيرانه با هدف ارتقاء احساس امنيت دربين شهروندان پرداختند.

وي با اشاره به نتيجه اجراي طرح هاي مربوطه اظهار داشت: عوامل پليس راهنمايي ورانندگي شهرستان با همکاري ساير يگان هاي تابعه با هدف اجراي قانون، طرح موصوف را اجرا و ضمن استقرار در مرکز و ميادين اصلي شهر و پوشش دادن مناطق حاشيه اي ، موفق به شناسايي و توقيف يک دستگاه خودرو وانت نيسان با خلافي 28 ميليون و 850 هزار ريال و انتقال آن به پارکينگ شدند.

گفتني است، در طول اجراي طرح طي هفته گذشته نيز تعداد 10 دستگاه خودرو و همچنين 30 دستگاه موتورسيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن تاکيد بر اين موضوع که پليس در اجراي قانون با متخلفان مماشات نخواهدکرد، خواستار توجه رانندگان بويژه راکبين موتورسيکلت به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان