اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 15:54   |   کد مطلب: 12774
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري 4 نفر اراذل و اوباش معروف و کشف سلاح گرم و سرد از آنان خبر داد.
دستگيری اراذل و اوباش و کشف سلاح گرم از آنان در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ" رسول مرادي" در تشريح اين خبر گفت: درپي نارضايتي تعدادي از شهروندان مبني بر کشيدن شمشير وتخريب خودرو وضرب وشتم آنها توسط فردي از اراذل و اوباش معروف در يکي از مناطق شهر رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 19 فرهنگيان قرار گرفت.

وي افزود: پس از شناسايي منزل متهم واعلام حضور وي در منزل ،ماموران پليس پس از هماهنگي قضايي در محل مورد نظر حضور يافتند.

سرهنگ مرادي در ادامه بيان داشت: پس از بازنکردن درب منزل توسط متهم، ماموران با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني اقدام به تخريب درب منزل کردند و با يکسري اقدامات پليسي وي را دستگير کردند.

اين مقام مسوول اظهار داشت:در بازرسي از منزل متهم، يک قبضه سلاح کمري، چهار تير جنگي، دو قبضه شمشير ،دوقبضه چاقوي نامتعارف و يک عدد پايپ استعمال شيشه کشف شد.

 سرهنگ مرادي در ادامه گفت:در حين انتقال متهم با اطلاع اهالي محل که چند نفر از اراذل و اوباش نيز در حال تردد در همين اطراف مي باشند بلافاصله ماموران به محل عزيمت کردند که 3نفر  از اراذل و اوباش را دستگيرو از داخل خودرو آنها يک قبضه سلاح با چهار عدد تير ساچمه اي شکاري،3قبضه شمشير ،3قبضه کارد،دو قبضه چاقوي غير متعارف کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در خاتمه گفت:متهمان دستگير شده به کلانتري 19 فرهنگيان دلالت  ودر اين خصوص پرونده لازم تشکيل که تحت پيگيري است .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان