اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 15:44   |   کد مطلب: 12770
جانشين انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از توقيف خودرو سواري پژو پارس با خلافي28ميليون ريال در راستاي اجراي طرح توقيف خودروهايي با تخلف بالاي10ميليون ريال دراين شهرستان خبرداد.
توقيف خودرو سواري پژو پارس با خلافي28ميليون ريال در اسدآباد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ" محمد خسروي" درتائيدخبر خود بيان داشت: روز گذشته يگان هاي تابعه با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح هاي پيشگيرانه با هدف ارتقاء احساس امنيت و همچنين برخورد با وسائط نقليه مزاحم و متخلف در سطح شهر پرداختند.

وي با اشاره به نتيجه اجراي طرح هاي مربوطه اظهارداشت: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان ضمن استقرار درمرکز و ميادين اصلي شهر و پوشش دادن مناطق حاشيه اي ، موفق به شناسايي و توقيف يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس با خلافي  28ميليون ريال و انتقال آن به پارکينگ شدند.

سرهنگ خسروي بيان داشت: در طول اجراي طرح علاوه برتوقيف 6دستگاه خودرو با خلافي بالاي 10ميليون ريال ، تعداد34دستگاه موتورسيکلت مزاحم و متخلف نيز توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

جانشين انتظامي شهرستان اسدآباد درخاتمه ضمن تاکيد براين موضوع که پليس دراجراي قانون با متخلفان مماشات نخواهدکرد،خواستارتوجه رانندگان بويژه راکبان موتورسيکلت به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان