اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 15:37   |   کد مطلب: 12767
فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" همدان از كشف 3847عدد انواع لوازم آرايشي خارجي قاچاق توسط اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين فرماندهي خبر داد.
توقيف خودروي حامل لوازم آرایشی قاچاق در تويسرکان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ قاسم قرباني در تشريح اين خبر افزود: روز گذشته تعداد 128 قلم لوازم آرايشي بهداشتي خارجي قاچاق به تعداد 3847 عدد در مارک ها و سايز هاي مختلف از خودردوي نيسان کشف شد.

وي در ادامه بيان داشت: ماموران پاسگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حين کنترل محور مواصلاتي تويسرکان به کنگاور و کنترل خودرو هاي عبوري، به يک دستگاه خودروي نيسان مشکوک که پس از رعايت  حقوق شهروندي دستور ايست را صادر و خودرو متوقف شد.

سرهنگ قرباني گفت: در بازرسي از خودروي نيسان از جاسازي کف خودرو که به طرز ماهرانه اي تعبيه شده بود تعداد 128 قلم لوازم آرايشي بهداشتي خارجي قاچاق به تعداد 3847 عدد در مارک ها و سايز هاي مختلف کشف شد.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: در بازجويي از متهم مشخص شد که به همراه همسرش کالاهاي قاچاق را از شهرستان جوانرود خريداري کرده و قصد فروش آزاد در بازار  شهرستان اراک را داشتند که با هوشياري پليس در اين امر ناکام ماندند .

وي با بيان اينکه اشرافيت اطلاعاتي ، کار در زمينه مبارزه با قاچاق را راحت تر کرده و تلفات و ضايعات کار را نيز کاهش مي دهد، از اين رو ديد و فرهنگ کار اطلاعاتي بايد در اين عرصه احيا و تقويت شود و  مبارزه با قاچاق کالا را از اولويت هاي پليس شهرستان  دانست و افزود: با توجه به عدم برخورداري اقلام و کالاهاي قاچاق از استانداردهاي لازم ، مصرف اين گونه کالا ها سلامتي مردم را به مخاطره مي اندازد .

سرهنگ قرباني در خاتمه بيان داشت: حال اينكه كالاي قاچاق وارد شده به كشور بدون تقاضا نبوده و همواره خريداراني دارد عاملي شده تا بازار مصرف درخشاني در كشور براي كالاهاي قاچاق شكل بگيرد و قاچاقچيان نيز تحت تأثير همين عامل با اميد به اين بازار مصرف و وجود تقاضاهاي متعدد، كالاي قاچاق را به كشور وارد کنند كه در زمينه مقابله با آن پليس آگاهي وظيفه خود مي داند نسبت به جلوگيري از ورود و توزيع كالاهاي قاچاق گمركي اقدام کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان