اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 13:53   |   کد مطلب: 12715
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در بازدید اخیر خود از مرزهای غربی کشور امنیت و آمادگی کامل نیرو‌های نظامی و انتظامی در برقراری امنیت به طور کامل مشهود بود و آمادگی برخورد با هر تهدیدی در مرز‌های کشور را داریم.
آمادگی کامل ناجا در برخورد با هر تهدیدی در مرز‌های کشور

به گزارش صبح الوند، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه بازدید میدانی از کلانتری‌ های استان، در محل کلانتری 13 عین‌القضات همدان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف الهی و زحمات همکاران نیروی انتظامی، شاهد وضعیت امنیتی مطلوب‌ تری در چهار ماه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان همدان هستیم.

سردار سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی گفت: سرقت در همدان 26 درصد و قتل هم 63 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش 11 درصدی سرقت های کوچک و کاهش هفت درصدی سرقت های کلان در کشور، اظهار کرد: متاسفانه در بحث سرقت از منازل شاهد رشد دو درصدی اینگونه سرقت بوده ایم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهتمام جدی جمهوری اسلامی ایران در بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر افزود: در سال جاری در سراسر کشور بیش از 190 تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: همدلی، همزبانی و مشارکت هموطنان عزیز و دستگاه‌ های اجرایی مرتبط بهبود وضعیت امنیتی در کشور را به دنبال دارد به طوریکه اکنون با این رویکرد و همدلی مردم انقلابی ایران اسلامی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرهای ما امنیت برقرار است.

مومنی با اشاره به برخورد جدی با پدیده شوم قاچاق کالا در کشور، اظهار کرد: در بحث کشفیات انواع قاچاق کالا در کشور با رشد چشمگیری  مواجه هستیم بطوریکه در استان همدان افزایش 28 درصدی کشفیات کالای قاچاق را شاهد بودیم.

وی با اشاره به وضعیت بسیار مطلوب امنیتی در مرز‌های کشور، افزود: در بازدید اخیر خود از مرزهای غربی کشور امنیت و آمادگی کامل نیرو‌های نظامی و انتظامی در برقراری امنیت به طور کامل مشهود بود و آمادگی برخورد با هر تهدیدی در مرز‌های کشور را داریم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان