اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. تير 1394 - 16:59   |   کد مطلب: 12690
فرمانده انتظامي شهرستان" فامنين" همدان از دستگيري کلاهبردار اينترنتي توسط کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.
دستگيري کلاهبردار اينترنتي در فامنين

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محمد معصومی گفت: در پي شکايت شخصي مبني براينکه مقداري پول ازحساب وي برداشت شده است رسيدگي به اين موضوع در دستور کارماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با بررسي سرنخ هاي موجود و بررسي کارکرد عابر بانک وي و انجام يک سري کار اطلاعاتي در يک عمليات موفقيت آميز شخص مورد نظر را دستگير و به پليس آگاهي دلالت دادند.

سرهنگ معصومي گفت: متهم در بازجويي هاي پليسي لب به اعتراف گشوده ودر خصوص نحوه کلاهبرداري خود بيان داشت:که با حضور در کنار عابر بانک ها اشخاصي که فاقد سواد بوده وتوان استفاده از عابر بانک را نداشته شناسايي  و به قصد کمک نمودن به آنها  اقدام به کلاهبرداري کرده و مبالغ زيادي را به حساب خود وارد مي کردم.

سرهنگ معصومي بيان داشت:متهم در واقع از بي سوادي ونا آشنايي افراد بيسواد سوء استفاده کرده  که تاکنون 3نفر از وي شکايت کرده اند.

سرهنگ معصومي توصيه کرد: شهروندان عزيز به هيچ وجه کارت عابر بانک خود را در اختيار ديگران قرار ندهند و در صورت مراجعه به عابربانک حتما از افراد باسواد و خانواده خود و يا از کارکنان بانک و اشخاص شناخته شده  در خواست کمک کنند.  

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه گفت: متهم از طريق مراجع قضايي روانه زندان شد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان