اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1394 - 5:26   |   کد مطلب: 12577
مدیرکل گمرک استان همدان گفت: نخستین محموله کنستانتره سنگ آهن از گمرک همدان به کشور چین صادر شد که 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برای دولت درآمد داشت.
صدور نخستین محموله کنستانتره سنگ آهن از گمرک همدان به چین

به گزارش صبح الوند، جمال خشوعی، با بیان اینکه گمرک همدان تمام تلاش خود را به کار بسته تا بستری مناسب برای تسهیل امور صادرات ایجاد کند، اظهار داشت: نخستین محموله کنستانتره سنگ آهن از گمرک همدان به کشور چین صادر شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در 10 سال گذشته بی‌سابقه بوده است، افزود: این اتفاق پس از پیگیری‌های فراوان و تلاش در راه تسهیل امور صادرات صورت گرفت.

مدیرکل گمرک همدان با تأکید بر اینکه تاکنون این محموله‌ها از گمرک‌های دیگر استان‌های کشور صادر می‌شد، تصریح کرد: اکنون گمرک همدان آمادگی دارد تا محصولات استان همدان و حتی سایر استان‌ها را در کمترین زمان ممکن و با دقت کافی برای صادرات آماده کند.

وی ادامه داد: نخستین محموله کنسانتره سنگ آهن از گمرک همدان با 55 هزار تن صادر شد که 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برای دولت درآمد به دنبال داشت و به حساب خزانه واریز شد.

خشوعی خاطرنشان کرد: درب‌های گمرک همدان به روی تمام فعالان اقتصادی استان باز بوده و با نصب‌العین قراردادن شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، در راه اقتصاد مقاومتی گام برخواهد داشت.

وی گفت: یکی از اصول اساسی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری صادرات است که گمرک همدان تمام تلاش خود را برای ایفای نقش خود در این راه به کار خواهد بست.

مدیرکل گمرک استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط برای تحقق یک اقتصاد پویا بیش از پیش برای استان همدان مهیا است و همه مسئولان نیز به دنبال تحقق این امر مهم هستند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان