اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1394 - 22:59   |   کد مطلب: 12511
پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان طي اطلاعيه اي محدوديت هاي ترافيكي روز عيد سعيد فطر را اعلام کرد.
محدوديت هاي ترافيكي روز عيد سعيد فطر در همدان اعلام شد

به گزارش صبح الوند، در متن اين اطلاعيه آمده است:

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات هم استاني هاي عزيز و به منظور برگزاري هر چه با شكوه تر نماز عيد فطر و پيشگيري از وقوع تصادفات و گره هاي ترافيكي، محدوديت هاي ترافيکي به شرح ذيل اجرا خواهد شد:

1-     تردد از ساعت 5 صبح تا پايان نماز عيد سعيد فطر در بلوار مفتح از تقاطع تختي به سمت ميدان مفتح و بلعكس ممنوع و اين معابر جهت توقف اتوبوس هاي سازمان اتوبوسراني همدان در نظر گرفته شده است.

2-     توقف وسايل نقليه شخصي از ساعت 5 صبح تا پايان نماز عيد سعيد فطر در بلوار مفتح ممنوع بوده و در صورت توقف وسايل نقليه با جرثقيل حمل خواهد شد .

3-     تردد از بلوار مفتح و همچنين بلوار شهيد چيت سازيان به سمت بالاي تپه مصلي از ساعت 5 صبح تا پايان برگزاري نماز عيد فطر ممنوع مي باشد.

4-     ضلع غربي بلوار شهيد چيت سازيان جهت پارك خودروهاي شخصي پيش بيني شده است و از همه رانندگان عزيزي كه با خودرو هاي شخصي جهت اقامه نماز عيد فطر مراجعه مي نمايند درخواست مي گردد خودرو هاي خود را در فضاي پيش بيني شده پارك نموده  و از ايجاد سد معبر و راه بندان جلوگيري نمايند .

5-     هماهنگي كامل با سازمان اتوبوسراني و تاكسيراني در جهت انتقال نمازگزاران عزيز به مصلي و بلعكس انجام پذيرفته و از نمازگزاران گرامي درخواست مي گردد حدالامكان از وسايل نقليه عمومي جهت تردد به مصلي برگزاري نماز عيد فطر استفاده نمايند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان