اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. تير 1394 - 13:44   |   کد مطلب: 12509
رييس پليس امنيت عمومي انتظامي استان همدان از شناسايي و كشف كارگاه تهيه و توزيع مواد خوراكي فاسد در شهر همدان خبر داد.
تهيه و توزيع بستني فاسد با برند جعلي

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "احمد رحيمي" با بيان اين مطلب گفت: در پي خبري مبني بر فعاليت كارگاهي در امر تهيه وتوزيع بستني با برند جعلي در شهر همدان ، عوامل نظارتي پليس امنيت عمومي، با همکاري بازرسان مرکز بهداشت همدان پس از هماهنگي با مقام قضايي، از کارگاه و انبار توليد بستني در يکي از مناطق شهر همدان بازرسي به عمل آوردند.

وي افزود: در بازرسي صورت گرفته مشاهده شد متصدي واحد مذكور در داخل اين کارگاه مبادرت به تهيه، توليد و بسته بندي انواع بستني فاقد پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و با استفاده از افزودني هاي غيرمجاز و بدون تاريخ توليد و انقضاء ، فاسد وغير بهداشتي از نظر ارگانيکي مي نمايد.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در بررسي به عمل آمده مشخص شد، اين فرد با سوء استفاده از نام تجاري شرکت  لبنيات وبستني "پوپ و صمد" اقدام به توزيع بستني مي نمايد که در اين راستا از کارگاه موصوف، مقدار يک و نيم تن انواع بستني بسته بندي شده کارخانه اي و 50 کيلوگرم مواد خوراکي فاسد شامل: (پودراسانس و ملزومات توليد بستني-پودر کاکائو - نان بستني)، کشف شد.

رييس پليس امنيت عمومي در خاتمه اظهار داشت: کارگاه مذکور به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و بهداشتي و نداشتن مجوز فعاليت، پلمب و از فعاليت آن جلوگيري به عمل آمد و پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرکز بهداشت همدان شد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان